Door het inwassen met de primer ziet het er soms wat slordig uit vind ik zelf op de foto's... Maar het plaatwerk wordt dus wel degelijk zo goed mogelijk gedaan, en steeds correct behandeld en BLANK gemaakt.
Wielkas voor het zuiver maken :
Na het zuiver maken :
Uitslijpen :
Plaatje :
Diverse plaatwerk... Altijd eerst achterkant epoxy

Randje waar ik las slijp ik daarna terug blank, epoxy last uiteraard voor geen meter
Af en toe moet een mens ook wat afwisseling zoeken :
Twee nieuwe spatborden de pinkers dicht gemaakt :
Wat lassen aan de binnenkant afslijpen... Het zit wel allemaal onder de mat, maar ik wil niet "weten" dat er toch rommelwerk onder m'n mat zit
Firewall er ook uitgehaald... Was technisch niet nodig, Maar ik wil de dikke kitrand niet meer in de motorruimte, dus zuiver gemaakt... en met met iets minder regelmaat aangebrachte kit terugplaatsen...
Achterkant...
Op de foto's klopt misschien niet altijd alles chronologisch, maar ik doe meestal eerst alle slijpwerk, daarna een hoop plaatwerk pasmaken, en dan 'n avondje lassen... Vandaar soms enige onregelmatigheden

__________________
***Proud member of VAG_Konzept***
***Bags Are For Groceries !!!***
***People hate mk3's, that's why we love them

***
...als Kind mal in die Ă–lwanne gefallen...