
15-03-2005, 12:52
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,546
|
|
Quote:
Originally Posted by kruk@b
Wat dat betreft heb je wel de ideaale tunnel als ik het zo zie ... én IRS,én een bakvork !!
Mooie basis voor een racertje .... hehehehehe .....
|
Dat zeker,en ook de torsiebuis achter is aan de onderzijde verstevigd met een vierkant profiel 
Ach.....hou het voorlopig wel bij mijn 1600tje met dubbele solexen, kan in de toekomst altijd nog een lange bak en 1835 erin hangen, zoals die groene kubel
Quote:
Originally Posted by kruk@b
Ja,ik ben ook wel benieuwd of die bakflenzen nou 85mm(kever) of 100mm (181 & Porsche) zijn.
Wel achter de smallere kever remmen gaan gebruiken hé,anders gaan je 7J koekies niet passen 
|
Ik ook !!
denk dat ik vanavond ff naar zevenhuizen rij om te checken, wil het nu ook wel weten eigenlijk 
En er komen uitteraard smalle trommels op,zelfde als de variant!
vandaar dat ik ook die 1303 assen ga monteren, en als de flenzen te klein zijn ff kijken of we de originele assen kunnen inkorten........
__________________
www.volksaddiction.nl
'52 split (my girl's slammed daily)
'55 oval (almost done)
'72 VW 181 (resto)
'91 golf I cabrio
'00 new beetle highline
|