update-tje:
Een tijdje geleden alweer, heb ik de 'vakantiebumper' alvast gemonteerd; de stekkerdoos moest namelijk ook ff nog aangesloten worden vóórdat we 1 juni op vakantie gaan.
We nemen namelijk niet de caravan, maar lekker wèl onze fietsen mee naar Frankrijk!
De stekkerdoos is trouwens toch gewoon aan de buitenkant gekomen, maar ik heb het wel zó gedaan dat de kabelboom onderbroken kan worden in geval van (weer) de volgende bumperwissel
Voor wat extra stabiliteit heb ik naar aanleiding van een proefritje toch maar twee spanbanden erbij gekocht...
weer iets lager...
Het mistlamp kan 'aan' m.b.v. een schakelaartje achterop het verlichtingsblok.
ik weet niet of dÃ*t mag, maar hij doet 't i.i.g.!
Quote:
Originally Posted by Vento Vice
...Het plaatje op die bovenste kit brengt me trouwens wel op een ander idee:
Ik heb ook nog wel tubes 2-componenten-shit van die KAMEI spoilerkit; mss is dat ook wel bruikbaar?
Dat heet 'GEDURIT-2 Komponenten-Kleber' en is een Polyurethaan, blijvend elastisch
'Klebkautschuk' staat er ook nog op de tubes, maar wat dÃ*t betekent, weis ich auch nicht....
|
...en zodoende: vorige week gedaan.... en hij zit er nog steeds!
De naad die er nog wel wat was, is vandaag dichtgekit met de acrylaatkit.
Ik ben vanmorgen na een volledige schoonmaakbeurt ook nog ff bezig geweest met de achterkant:
Er zit nu ook een derde remlicht achter het raam èn er is daar een zonnerollo geplaatst (slecht, maar wel zichtbaar op de foto)
spoiler, 3e remlicht en rollo...
Ook nog wat zuignap-zonwering

aan de achterste zijramen gehangen en daarna een paar foto's geschoten...
(...en ik heb meteen ook maar twee 'pech-hestjes' en een Frans woordenboek bij de Action gehaald

)
Vive la France, on y va!