
22-05-2012, 11:15
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Oct 2010
Posts: 98
|
|
Heren,
Ik heb op het net ''denk ik mijn probleem gevonden''
************************************************** *******
de ECU zou ik zeggen ,
heb toen ook alles vervangen om het uit te sluiten zelf een nieuwe distributieriem en op nieuw op tijd laten zetten.
bij mij leek het net of het blok op 3 pitten liep als ie warm was of als ik de cabrio starten en had daar voor gelopen.
ECU om gewisseld samen met "cabrioG60freak" en toen liep ie als een trein en loopt nu nog steeds netjes. toen de oude ECU eens open gemaakt bleek er een draadbreuk te zijn op de printplaat deze weer netjes laten solderen en verkocht.
het relais zit recht boven op je z-kast als ik me niet vergis.
BDP sensor(krukas-sensor) zit voop je blok naast het oliefilter huis.
gr. Dré
************************************************** *******
De ECU (digifant) opengeschroefd en daar kwam water uit! Niet de bedoeling volgens mij!!! Wie heeft er nog één liggen?
KEN 037 906 022 EN
mag ook Bosch 037 906 022 N
en een relais nr.31 (zwart hoog)
************************************************** *******
De winnaar is............crazydriver!
Nadat ik de ECU watervrij heb gemaakt en een diode!? opnieuw gesoldeerd had loopt hij weer als een nieuwe!
Las ook op dit forum dat je een BOSCH 037 906 022 N PB digifant kan gebruiken zodat je de lambda in de prullenbak kan gooien, dit verhaal staat mij wel aan! Mocht iemand deze over hebben...........
Bedankt voor de hulp allemaal!!!
Groet,
Viktor
************************************************** *******
Waar zit mijn ECU? Ik zit nu op mijn werk maar zal als ik thuis ben gelijk aan de slag gaan. Ik wordt KRANKZINNIG VAN DIE AUTO! Als hij warm is slaat hij gewoon uit, stationertoerental ho maar.
Hoor het graag, greetz Mario
|