View Single Post
Old 07-05-2012, 21:59
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Thanks iedereen,
Bekijks heb je er zeker mee, maar wat wil je met een opvallend ouderwets kleurtje.
Tegenwoordig is alles grijs, zwart of wit ofzo.

De laatste tijd alle vrije tijd in de auto aan het stoppen om hem klaar te krijgen.
Zo zijn de carburateurs nu bijna synchroon gesteld.
Cildinder 2 heeft nog een klein beetje minder vacuum, maar daar word morgen of overmorgen nog naar gekeken.
Ook hebben we de deuren en voorschermen gesteld en z'n tape onder de voorschermen gedaan. Helaas krijg ik 1 deur niet gesteld zoals het moet en ik hem graag had, hier word dus komende winter nog naar gekeken.
Afgelopen zaterdag is de auto ook uitgelijnd, en de velgen vallen precies zoals ik ze graag hebben wil. Exact gelijk met de wielkasten, er zijn dan wel een paar kleine spoorverbreders nodig van 5mm maar dat mag de pret niet drukken.

Ik heb ik het dakraam er nu al een stuk beter is, de hemel ervan zit er al in en het raampje zelf moet alleen nog aan de achterkant wat hoger gesteld worden.

Er zaten dus blijkbaar voor H4 lampen in die niet pasten zoals ze moesten dus maar R2 lampen gehaald die erin horen en wel netjes passen. Dit is nog iets geweest van de vorige eigenaren en heb nog nooit een lamp hoeven te vervangen in de Golf 1 dus was er nog niet achter gekomen.

Vandaag ook de naafstickers binnen gekregen en meteen erop geplakt, vind het al een stuk beter staan zo.

Ook de onderste sierlijsten er weer terug op gedaan. En de steenslagkapjes achter zitten erop.

Ben vast wel iets vergeten te melden maar alles is hieronder te zien op de foto's,

Reply With Quote