06-05-2012, 23:04
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Vandaag helaas wat pech gehad onderweg naar Dub-Inn. Net op de laatste afslag van de A50 voor Arnhem is mijn remleiding rechtsvoor geknapt. Gister beide remslangen aan de voorzijde vernieuwd aangezien deze beschadigd waren. De nieuwe remleiding heb ik allemaal deugdelijk gemonteerd dus ik zag geen reden van het knappen door een verkeerde montage. Lijkt dus op een fabrieksfout van de remslang.
Dus helaas niet aangekomen bij de Dub-Inn meeting met de Corrado. Heb hem direct terug naar huis gereden op de handrem en thuis de schade bekeken. De velg rechts voor is compleet aangetast door de remvloeistof dus opnieuw spuiten van de velg of velgen zal dus helaas wel moeten.
Verder gelukkig geen schade op de lak van de Corrado zelf. Onderweg terug naar huis enkele malen gestopt om de zij kant van de auto schoon te maken met ontvetter. Dus daar heb ik nog geluk mee gehad..
Nu deze week de remslangen voor dus nogmaals opnieuw vervangen en hopen dat het nu wel goed gaat. De velgen zullen ook opnieuw gespoten of gecoat worden waarbij ook direct de 10 en 20mm spacers gemonteerd gaan worden.
De Corrado is dus even uit de running voor een aantal weekjes denk ik.