View Single Post
  #1  
Old 13-03-2005, 11:22
Henk_Pigo's Avatar
Henk_Pigo Henk_Pigo is offline
Postwhore
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,353
Question Start- en benzineprobleem

Ik heb dus gisteren mn golf af laten stellen door een kennis van me. Was zeer te spreken over het resultaat, maar er duiken nu 2 problemen op.
Even voor de duidelijkheid, wat er dus aan gebeurd is: cilinderkoprevisie, cilinderkop geflowed, audi gasklep, drukregelaar van een mk2 16v.

- Met koude start blijft ie erg laag in toeren (500-600) en slaat ie 1 of 2x gewoon af! Kan dit de koudstart injector zijn?? Met warme motor is er niks aan de hand, keurig 1000 toeren stationair en hij loopt als een trein.
- Hij zuupt als een gek. Tuurlijk wordt ie na al die aanpassingen niet zuiniger maar 50km op +- 9L? Kan hier de ontsteking een rol spelen? Staat nu op 10gr voor BDP. Dit schiet mij als eerste te binnen, toen ik de golf kocht zoop ie ook 1:5 en toen bleek zn ontsteking ver voor te lopen...

Wie kan me hiermee helpen?
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E
- 1983 Golf C 1.3 rood
- 1983 Golf C 1.6D geel
- 1982 Jetta 1.3 legergroen
Reply With Quote