View Single Post
Old 28-04-2012, 14:15
CAR-POOL CAR-POOL is offline
Postwhore

Iedereen bedankt voor de reacties Komt zeker wel goed ,

Ik vind dat het de auto waard is want zoveel golfjes 1 origineel NL die standaard met chromen bumpers zijn geleverd ook niet meer en die origineel zijn en vooral in deze uitvoering grijs met blauw interieur

Klopt blauwe interieur en blauwe deurpanelen komen uit jou auto ,
(mijn panelen waren netjes alleen er was een prutser bezig geweest met boksen erin te maken , daarbij had hij niet nagedacht dat de raamslinger er iedere keer over de boks heen schraapte. Hoedenplank en houders zijn nog zeer netjes.

ik was allang blij dat ik het gevonden heb want voor een 2e keer vind je niet weer dit interieur.

Ik heb de aan 1 kant de beide binnenschermen en bodem bijna helemaal kaal tot nu geen roest gevonden of slechte plekken gevonden, alleen 1 stukje bij bodemplaat waar een beetje water in is blijven staan, en een klein stukje bij een balk waar wat kleine gaatjes in zaten.
Verder viel me het me alles mee.
Foto's zullen nog volgen hiervan.

Binnenste dorpel (de buitenste dorpel was niet eens aangetast door roest )

(de bekende golf1 en 2 en 3 plekken , viel die aan de bestuurderskant toch wel mee)

Bij de passagierskant was het weer slechter

Bodemplaat en wielkasten kaalhalen wat een pleuris werk , de Golf ook maar op de zijkant gelegd op een paar banden.

Meer updates volgen!
Reply With Quote