Jongens gooi het topic maar op slot. Ik ben klaar met alle forums. Vandaag ben ik naar Dieverbrug geweest en heb besloten om de intercooler door jos te laten monteren met een buizen systeem op maat. Ik zou daarna bij Richard van
Intercoolerparts.nl langs gaan. Voor buizen en silicone slangen.
Na met Jos de voor en nadelen te hebben besproken over zelfmontage van de intercooler slangen en buizen. Heb ik toch besloten om het uit te besteden aan Jos. Alleen kon Richard van
Intercoolerparts.nldat niet goed handelen. Lees zijn gezeik op de
tdisite.
Jos heeft het nu ineens gedaan. En dat te bedenken dat ik zelf maar een oplossing moest zoeken voor de mapsenor. Zijn buizen zijn van aluminium. Ik kan lassen maar geen aluminium. Dus dat moest ik maar zien op te lossen. Op zich te doen. Dan het risico van foute montage. Ik heb geen ervaring met het monteren van FMIC. Afpersen kan ik ook niet. Dan is de keuze niet moeilijk gezien de risico’s. Alleen heb ik wederom gezeik. Eerst op de tdi club.nl en nu op de tdi site.nl.
Dit is de tweede keer en dat heeft mij doen besluiten om te stoppen met het posten op forums. Alle foto’s zijn al offline. Dus gooi de boel maar op slot.
Ik ben er klaar mee. Overal is het wat. Ik steek me tijd wel in me caddy. Die bouw ik tenslotte voor mezelf en voor niemand anders.