View Single Post
Old 20-04-2012, 04:33
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

veel km's is in principe nooit een probleem voor een auto, maar altijd korte ritjes is nie zo gezond.

ik heb er geen probleem mee een auto te kopen met + 300 000km op de teller, want dan weet ik dat die altijd goed warm gereden is. autos met 50 000km op 20jaar tijd, das een heel andere vraag.

vanaf volgende maand zou ik 50 000km/jaar gaan doen met men golfje uit 88, en heb er het volste vertrouwen in dat die dat nog gaat doen. ik verwacht nog een 10tal jaar te rijden met het ding, en dan uitkijken voor een vervanger.

je rijd een VW, die zijn het vertrouwen waard. je kan in mijn signature zien dat ik vele fords heb, t zijn er wel allemaal van voor het tijdwerk dat die roestbakken maakten. een oude ford zou ik nooit vertrouwen om dagelijks mee te rijden (anders had ik een fiesta 1.6 of 1.8D gekocht). mijn keuze voor mk2 was: ze roesten amper (heel pak minder dan andere wagens). motoren zijn oerdegelijk, spotgoedkoop in aankoop, en masaal onderdelen van te vinden.

ik wil niet op zoek gaan achter een set deuren van een ford capri uit 1986. terwijl voor een golf, genoeg te vinden
Reply With Quote