18-04-2012, 11:28
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Kom hierboven mijn blauwe typje 2 ook tegen, en eerder ook al. 49-rzf-7
Dat is toch leuk dat je de golf zo her en der door anderen gefotografeerd tegen komt. Dank daarvoor.
Was een leuke meet, enkel KOUD. Sommige dingen zijn boven water gekomen, waaronder het luchtkasteel.. Hihihi, maar we hebben een lange dag gehad, we hebben wel ons best gedaan al was het soms wel moeilijk met die koude wind in de rug. Helaas zijn er mensen die enorm hebben gefoeterd op de roestige polo, dit is al bij eigenaar gemeld, en de manier waarop hij is toegesproken was hij niet van gediend, aangezien er door sommige in hesjes die de rust moesten houden mooi mee stonden te zuipen van zijn Berenburg, had hij het niet als niet gemoeten gezien. Dit is hem nu wel duidelijk, en hij maakt het volgend jaar goed door een live zanger te realiseren. Dit zal een bekende regionale zanger zijn. Maar om het goed te maken wat hij in onze ogen en die van anderen heeft verkeerd gedaan. Dit nemen wij als goed begin voor volgend jaar.
Voor de rest heb ik weer een hele dikke pluim voor ieder die aanwezig was.
De rotzooi was weer echt in de kliko's gedaan en maar heel weinig zwerf vuil..
DAMES EN HEREN MIJN PERSOONLIJKE DANK.
Ik heb nml achteraf rond het terrein zwerf vuil lopen graaien, en das geen hobby.
Maar echt heel volwassen.. Super, dat je een { weet ik hoe groot } aantal auto's over je terrein krijgt, en weet ik hoeveel dames en heren in alle leeftijden.
Dat alles netjes is gegaan.
Enige is het weer, hopen dat de goden volgende keer beter staan...
Allen die aanwezig waren en die dit tot SUCCES weten maken zijn liefhebbers, en volwassen gedragen personen, en dat doet je goed aan het eind van dag..
DAT MOET NIET VERGETEN WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MENSEN BEDANKT............
|