ik zou verhuizen en toch echt mijn tip opvolgen van het openlaten van het kastje
• Dit gebeurt telkens in de straat van m’n vriend. Er is (ff afkloppen) tot nu toe nix meer gebeurt, dus hoop dat ze er nu uit blijven.
ze komen wel erg vaak, zou haast iemand inhuren om je auto te bewaken en die gasten eens een pak rammel te geven.
Je kan ook gewoon de bougie kabel naar je bobine eraf halen en meenemen, kunnen ze hem ook niet pikken.
schande is het..
• Ja ik snap het ook niet helemaal, begon al bijna te denken dat het iemand was die een hekel aan me heeft. En om eerlijk te zijn; was al bijna van plan om ‘snachts wakker te blijven en stiekem uit het raam te kijken welke klojo het telkens is.

Vermoed nml dat het steeds dezelfde is/was.
Wel een Dikke mkIII dan zo te horen Of is het zo'n achterbuurt..!
• Haha, nou dat valt reuze mee hoor!

Helemaal nix speciaals aan m’n auto. Lichtblauwe golf 3, met een klein roestplekje en hier en daar een deukje.
Nope, ook geen achterbuurt.. Stadscentrum zelfs..
Aah, u woont in de bijlmer?
• Jeetje nee, zo erg is het niet.
Moet er misschien ook even bijvertellen dat ik nu een aantal aangiftes heb gedaan en dat er 2weken geleden een jongen uit het apartment tegenover ons gearresteerd is op verdenking van inbraken (dat kreeg ik half mee, keek toevallig uit het raam om te kijken of m'n auto er nog stond). Sindsdien is er, heel toevallig, niks meer gebeurd.....
Of misschien weten ze nu onderhand wel dat er nix te halen valt in m’n auto en schrikt mijn stuurslot af