Inmiddels zijn we weer een paar weken verder. De auto is inmiddels APK gekeurd en dit ging weer eens niet zonder slag of stoot. Bij de garage waren ze namelijk zo vriendelijk om mijn vers gespoten auto waarmee nog geen meter echt was gereden te beschadigen.... toen ik de auto even ging wassen omdat deze nogal erg stoffig kom ik dus gewoon twee dikke beschadigingen tegen...WTF! !@#$%^&*()) gloeiende gloeiende!
Meteen gebeld en dan te horen krijgen"" ja wij hebben niets gedaan" JAJA ik lever een perfect gespoten auto af en krijg hem zo terug....

daarnaast zit er een schaafplek van ongeveer 2-3 cm op mijn perfect gespoten voorbumper...

afijn ik kreeg even moordneigingen...
Goed, de volgende dag iets rustiger terug gegaan en gelukkig was men het toch met mij eens dat dit zo niet kan. Het wordt dus toch opgelost zonder dat het mij wat gaat kosten en zo hoort het ook! Ze blijken zelf naast een garage ook een schadebedrijf te hebben dus willen het zelf ook netjes oplossen. Op 3 april kan ik hem naar de spuiter brengen,2-3 dagen later moet hij weer klaar zijn.
De cabrio is inmiddels terug van de spuiter en de schade is gelukkig perfect gerepareerd. Niets meer te zien ! een pak van mijn hart..man wat was ik pissig!

De volgende belangrijke update: De Velgen! Na jaren op 14 inch RSL te hebben gereden wilde ik wat anders. Liefst ook ietsjes groter,maar wel weer wat aparts. Nu zie je de RSL velgen ook niet meer zoveel,maar vorig jaar liep ik dan toch tegen wat zeldzaam leuks aan. Naar mijn weten rijden er in NL geen auto's met deze set rond .Ik heb ze in elk geval nog nooit onder een nederlandse VW gezien maar "'correct me if i'm wrong"
Paar weken geleden na goed overleg met Marnix van Custom Car Alloy in Rotterdam een plan van aanpak gemaakt en de velgen daar gedropt.(toen sneeuwde het trouwens nog..

.De set was rondom 9 J en na het passen had het eventueel gegaan maar ik vond het net TE extreem. Naast het polijst werk was er dus ook wat werk aan de randen (velgen voor verkleinen van 9 naar 8 J) Aangezien de randen niet zomaar te verkrijgen zijn stelde hij voor deze dan zelf te maken. Deze zijn nu dus (perfect) op maat gemaakt. Aangezien "het weer" erin zat moesten ook de velg harten een grondige beurt. In overleg met Marnix heb ik gekozen voor hoogglans verdichte harten in combi met gepolijste randen. Dit omdat de nieuwe randen al gepolijst werden aangeleverd werden. Daarnaast zijn ook alle boutjes vervangen voor nieuwe exemplaren. Hier wat details van de velgen voor de beurt:

Van een meter afstand leek het nog heel wat,maar van dichtbij viel het toch wel tegen, dus vandaar een complete make over met als eindresultaat:
Me happy! bling bling!
En natuurlijk het stapeltje rubber dat al klaar ligt:
Volgende halte (hopelijk morgen als het werk het toelaat) de bandenboer voor montage!