07-04-2012, 21:27
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Makrolon
Oh, jouwe is achter nog verder verlaagd. Bij mijn Caddy is alleen de as aan de andere kant van de bladveren gezet. Nog zie ik aan de band dat ie de wielkast raakt hoor, en dan heb ik er nog geen motor op gehad.
Bij mij zitten er rubber veerwegbegrenzers. Als ie ver inveert raakt de as gewoon die rubber dingen en kan ie niet verder inveren. Voor mn huidige wielen zitten die dingen niet laag genoeg om de band vrij te houden. Dus ik maak een blokje tussen de as en die rubber dingen zodat ie eerder tegen de as komt en dan niet meer verder kan veren.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Als je er wat aan hebt kan ik wel een foto maken van hoe het zit nu.
|
Het is geen foto van mijne! Het zit wel hetzelfde, maar ik denk dat mijne lager staat omdat ik het oudere type bladveren heb.
Ik snap wat je bedoeld, die veerwegbegrenzers zitten er bij mij niet op. Heb er verder weinig verstand van, maar het lijkt me een vrij lompe oplossing. Als je met die blokken op de rubbers komt zal hij toch gaan stuiteren als een gek?
Bovendien zitten mn schokbrekers ook helemaal ingedrukt als de motor achterin staat, dus ophogen lijkt mij de enige goeie oplossing.
|