Hoi,
Ik heb het even een beetje uitgezocht toevallig. 409 systeem is super oud en werk niet op win XP en win 7 (en natuurlijk niet op Vista, maar dat is met meer

.
Je hebt nodig de 10.6 Release versie, alle ander latere versies zijn Beta versies. De beta versies zullen vast werken en zijn misschien veilig, maar zou jij het risico nemen?
De 11.11 release versie is er ook maar word nog niet aan veel aangeboden, even afwachten.
Ik zou die op Marktplaats kopen, die heb ik namelijk ook besteld (nog niet geleverd)
Dat is wat ik heb uitgevonden, hoop dat iemand er iets aan heeft. Succes.
Ze werken allebei op win7 en XP.
Spul is immidels geleverd en ik heb al aangesloten gehad op de auto ook. Werkt prima, allen OBD2 werkte niet bij mijn auto (Golf 4 99 benzine) denk niet dat die OBD2 ondersteund is op het voertuig. Dus geen garantie daarmee, of het werkt dan.
Foutcodes lezen ging prima, hij vond wat ik al wist + nog twee dingen, nog even verder uitzoeken wat je er zoal mee kunt. Leek erg uitgebreid allemaal.
Ik heb het via Rob besteld op Marktplaats en binnen 2 dagen geleverd.
Alleen wat moeilijkheden met installeren op Windows 7 x64, maar das opgelost. Ik heb het in Vista compatibilliteit geinstallerd en toen werkte het.
Als iemand nog vragen heeft over de installatie laat maar weten en je kunt het ook aan de meneer van Marktplaats vragen die helpt je zo, als hij tijd heeft!
Owh en als je besteld via Marktplaats en je bent van plan Windows 7 x64 te gebruiken vraag Rob dan de juiste x64 driver te sturen via e mail want die staat niet op de CD.
Wel de geleverde software gebruiken, als je andere software gebruikt schijnt de kabel kapot te gaan.
Succes
Groet,