View Single Post
Old 28-03-2012, 09:09
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Smile ...ff kort terug blikken

thanx to all!

Ja, ik moet zeggen dat ik bij dit project best wel geluk heb gehad;
wat betreft het vinden van onderdelen, maar zeker ook de kosten ervan!
Een nieuwe verlagingsset en nieuwe wielkastrandjes, specifiek voor de 35i variant bijvoorbeeld, kom je namelijk niet zo vaak tegen...
...en ik heb daar niet eens echt naar gezocht!
Ik tik alleen maar geregeld '35i' of 'B3' in als zoekopdracht op MP en... voilá!
Ook de typische velgen, die precies bij de '90's-look' passen, kwam ik min of meer toevallig tegen.

Wat me verbaasde bij de zoektocht naar een geschikte achterbumper, is dat hier in de buurt vrijwel geen enkele 35i B3 op de sloop (meer?) is te vinden

Mazzel speelt dus zeker een grote rol en ook het feit dat ik veel zelf doe/kan, scheelt natuurlijk in de portemonnee.
...daarentegen zitten er daardoor ook wel de nodige uurtjes in, die onbetaalbaar zijn.
Soms moest ik ook een flink stuk rijden, zoals voor de KAMEI X1 bodykit, waarvoor ik net over de grens bij Arnhem in Duitsland moest zijn...

Daar hebben we dan ook een weekendje Nijmegen aan vastgeplakt, zodat mijn hoofdsponsor (Mirella) er ook nog wat aan had.
(de bodykit paste maar nèt in de Corrado; de Passat zèlf hadden we toen nog niet eens...)

Maar als ik kijk naar het resultaat (tot nu toe), ben ik al die moeite bijna weer vergeten
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote