View Single Post
Old 26-03-2012, 21:48
Kev1n Kev1n is offline
Forum Newbee

Stilaan maar zeker komt de 29ste april dichterbij, dus wordt het tijd om nog wat meer info vrij te geven over de meeting zelf.

Selectie
Aangezien ik zelf een groot voorstander ben van selectiemeetings, ga ik dit systeem ook dit jaar in Broechem terug toepassen. Omdat ik meer dan waarschijnlijk zelf niet de tijd heb om heel de dag mee aan de inkom te staan, gaat Hewitt (bekend van zijn A3 & CTP) deze taak op zich nemen. De minimum vereisten zijn deftige wielen & verlaagd, ook geen stukken in grondverf/andere kleur/plamuur/... Gebruik je logisch verstand, en je komt niet voor een verrassing te staan! Twijfel je, dan mag je altijd mailen naar info@stancednation.be

Het oud, militair domein in Broechem (Area 51), hier werden 10 jaar geleden ook al enkele meetings georganiseerd. Nu is het domein grotendeels vernieuwd, juist de oude loodsen staan er nog, de rest is nieuw. De locatie is makkelijk bereikbaar en ligt dicht bij enkele grote autosnelwegen. De dag zelf zullen we genoeg wegwijzers voorzien zodat iedereen de locatie makkelijk vindt. Het gpsadres is Bistweg, Broechem.

“Concept”
Back to basics, is hier het grote woord. Geen bikinicarwash en toestanden, dat is in mijn ogen absoluut niet nodig.. Wel wordt er een DJ voorzien die daar wat plaatjes gaat komen draaien, want een leuk deuntje op de achtergrond kan iedereen wel appreciëren. Sfeer is voor mij belangrijker als wat animatie waar de mensen maar met een half oog naar kijken!

“VAG-hal”
Aangezien we een deel van de meeting indoor kunnen doen, gaan er een deel wagens binnen kunnen staan. Vorige editie hadden we VIP’s van alle mogelijke merken. Aangezien dit het laatste jaar al op verschillende meetings is gedaan, hebben we besloten om te veranderen. Deze editie komen alleen wagens uit de VAG-groep in aanmerking. Denk je dat je wagen hiervoor in aanmerking komt? Even mailen naar info@stancednation.be

Cleaned street
Een deel van het terrein gaat gebruikt worden voor enkel gecleande wagens, als je aan de inkom even vermeld dat je er graag zou staan, wordt je naar daar doorverwezen. We gaan ons uiterste best doen om de selectie hiervan zo effectief mogelijk te laten verlopen.

Cups
Geen overvloed aan bekers, juist de basis. Een top20 Show 'n Shine, top10 Cleaned, 1 BOS en 1 Best of Stance. Maar wie doet het voor de bekers? Je komt toch voor je plezier, niet?

Meer info?
Even mailen naar info@stancednation.be moest je nog bijkomende vragen hebben!
Reply With Quote