
23-03-2012, 19:12
|
Postwhore
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
|
|
Wat ik niet snap (en dan is dit niet bedoeld om je op persoonlijke noot aan te vallen) is dat je niet eerst contact opneemt met het bedrijf. Er van uitgaande dat er geen kwade opzet in het spel is, maar eerder dat het berust op een misverstand, kan ik me niet voorstellen dat het bedrijf haar eigen fout niet zou willen inzien. Nu je eerst allemaal juridische hulp in wil schakelen lijkt het er meer op dat je er een slaatje uit wil slaan. En dat zal je bedoeling niet zijn toch?
Gewetensvraag: Stel een klant van jou heeft een geschil met jou zonder jou daarvan op de hoogte te stellen en het moment dat hij dat doet dreigt hij gelijk met juridische stappen. Ben jij dan zomaar bereidwillig mee te werken of gaan de hakken in het zand?
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.
|