Zou vandaag de 19inch wielen onder de bora gooien maar regende vanmorgen dus geen zin in gehad.
Ik had nog een 16cm combo setje liggen van magnat die wou ik wel in de golf hebben alleen zitten daar origineel 13cm boxen in...... maar ja ik ben een prutser en heb de deurbakjes zo verbouwd van binnen dat de 16cm er mooi in passen en je ziet het van buiten niet mooi origineel
ik heb de tweeter in de dashboard boxplekje gemaakt en de filter onder het dash weg gewerkt, toen maar een oude radio op gezocht (er zat nog steeds geen radio in zolang ik hem heb..) en het speelt mooi moet ik zeggen.
Wytze kwam me net ophalen voor fitness en die even laten horen hij zei een goeie radio ervoor een woofer en versterker erop en klaar, het moet leuk klinken maar niet te zien zijn vind ik.
Ik was sneller klaar dan ik had gedacht en wou de bbs wielen er wel weer onder hebben dus de auto omhoog gezet, ik zou de remdelen vervangen voor maar heb eens goed alles bekeken maar er markeerde erg weinig aan

de schijven waren 20mm die zijn volgens mij nieuw 22mm en de blokken leken ook nog haast nieuw en ja dan is de keuze gauw gemaakt dat scheeld met weer 220euro toch
Heb de schroefset voor 5mm lager gezet maar hij kan nog wel lager denk ik, voor nog een 1cm en achter ook een 1cm moet nog even kijken.
heb er nu wel weer zin in met deze wielen hahaha