View Single Post
Old 02-03-2012, 13:55
Bumper83's Avatar
Bumper83 Bumper83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Igor,

als je je systeem op afstand bedienbaar wil maken zal je de originele c.v. schakelaar in je bestuurdersdeur moeten vervangen door een elektrische actuator. En zal je de originele aansluitpunten aan moeten houden ivm 12V constante voeding. Ik heb zelf nog een elektische actuator van SPAL op de plank liggen omdat ik mijn c.v. wil aansluiten op mijn alarminstallatie. Is vergelijkbare aansluiting als afstandbedienbaar, in mijn geval stuurt dan de alarminstallatie "op afstand" bij onraad mijn c.v. aan. Dit moet ik nog installeren dus kan je nog niet vertellen hoe dit werkt in de praktijk.

Wat betreft van die stang daar zit aan het eind een uitsparing op zodat de stang in het clipje geborgd blijft zitten. Deze heb ik helaas niet voor je, ik kan er wel een foto van maken. Ik heb mijn Golf ook pas later voorzien van c.v. en alles ligt nog open dus zal hem binnenkort even verwijderen.

Tankklepmechanisme vind ik zelf wel de moeite waard om ook te installeren als je het zo origineel mogelijk wilt doen. Alleen hier heb je wel een speciale voetplaat met mechanisme voor nodig. Monteren van dit gebeuren stelt weinig voor, mechanisme plaatsen, 2 schroefjes erin, luchtslang aansluiten, tankklep omwisselen en klaar is kees.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik ze wel, heb zelf vorige maand ook het complete systeem voor een 2-deurs ingebouwd (2 portieren, kofferbak en tankklep).

Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction)
Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD)
Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD)
Reply With Quote