Doordeweekse update dit keer .. :lol:
Vanavond kwam Cabrioforum lid Alex weer eens een avondje mee klussen. Hij bood eerder al eens aan om de kofferbak slot motor/ sturing in te bouwen omdat hij dit al vaker had gedaan. Dat aanbod slaan we natuurlijk niet af dus vanavond was het zover..
Ook weer een apart verhaal, ik had ergens terug in november al eens zo'n jom setje besteld op ebay. Die bleek het dus gewoon helemaal niet te doen. Maar ja, te laat achter gekomen dus dikke pech... Dus onlangs weer een nieuwe besteld die het dus ook niet deed...dan ga je dus wel even twijfelen aan jezelf.....
Maar goed er kan weinig aan mis, het is een plus en een min en het moet werken. Dit keer dus wel direct geprobeerd toen hij binnenkwam dus dit keer wel een andere gekregen (gratis ,al duurde dit 3 weken )....maar dat geloof je toch ook niet? 3 setjes waarvan twee gewoon zo dood als een pier nieuw in doos....
Slechte zending geweest zeker? De kabel had ik al eerder getrokken en afgelopen week samen met de nieuwe kenteken verlichting netjes in een nieuw boompje afgetaped.
De ervaring was er duidelijk want na montage werkte alles in 1 keer en hoefde er niets meer in of versteld te worden. :smt023
Hierna hebben we even de stuurkolom gedemonteerd omdat de stuurpen te ver naar binnen zat en we het stuur niet konden monteren. Nadat dit gefikst was even tijdelijk een oud stuurtje gemonteerd. Afgelopen weken had ik nog wat leuks gescoord:
Slot alvast gemonteerd, slotvanger nog heel even laten zitten dat komt nog wel. Ik wil de auto volgende week APK laten keuren dus de laatste dingen wil ik de komende dagen nog doen. Enige klusje is het afstellen van de schakel stangen. Ik heb dit zelf nog nooit gedaan en heb vanavond twee meter gereden in de hal,maar ze zitten nog niet goed. Iemand die daar de komende dagen mee wil en kan helpen?
Thanks Alex voor de hulp vanavond!