View Single Post
  #158  
Old 27-02-2012, 15:19
kwaroks's Avatar
kwaroks kwaroks is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 905
Default

Weer een kleine update. M'n dagteller / kilometerteller deden het niet meer. M'n snelheidsmeter wel. Ik had een vervanger gevonden op marktplaats, maar die vond ik te duur.
Dus toen zelf m'n cockpit uitelkaar gehaald en gekeken wat het euvel was. Dit bleek een tandwiel te zijn die aangedreven wordt door de snelheidsmeter, hierdoor ging de as met de kilometerteller/dagteller niet rond.
Nu kan ik eens gaan kijken of het verbruik gedaalt is met het monteren van de handbak.

Als tweede gaat een dezer weken m'n motorblok uitelkaar om de olieschraapveren en zuigerveren te vervangen. Hij verbruikt naar mijn idee te veel olie en hij rookt ook flink.
Met gas los laten en daarna gas hervatten kwam er al een hele tijd een blauw rookpluim uit de pijp. Als antwoord hierop heb ik de klepseals vervangen en toen werd dat al flink minder!
Maar nu rookt ie gewoon contstant / bij vlot optrekken. Dus gaat m'n blok uitelkaar en worden de veren vervangen en dan eens kijken of ie minder rookt.

Als dit allemaal gedaan is, moet ik de auto inrijden en dan is het alweer tijd voor Wörthersee 2012!!

Foto's komen tegen de tijd dat ik weer echt ga sleutelen.
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60
Reply With Quote