View Single Post
Old 19-02-2012, 23:50
Pro FM's Avatar
Pro FM Pro FM is offline
VW Addict

Na 2 weken niets wegens geen zin/te koud dus schaatsen...gisteren maar weer eens verder gegaan.
Het probleem met de doolgedraaide oliedruk sensor/g lader olie leiding (of hoe het ook mag heten) opgelost door nieuw schroefdraad te tappen en een verloop busje te monteren. Alles weer terug gemonteerd en met alle hoop weer starten.

Hij start nu dus niet meer... Zoals ik vorige keer al vertelde liep de auto 30-40 seconden toen hij uitviel. Sinds die tijd slaat hij dus niet meer aan terwijl hij dus heel netjes gelopen heeft. Bij het starten hoor ik nog wel 1 of 2 plofjes en maakt hij aanstalten om aan te slaan maar dat doet hij dus niet. Zou er wat electronisch kapot gegaan zijn? Ik heb nog steeds brandstof in het blok en een vonk. Iemand een idee om me verder te helpen, mijn kennis is zeer beperkt. Ben ik verdorie bijna klaar en dan dit weer....

Via het golfcabrioforum bied edwin mij een ECU aan om te proberen Dus zaterdagavond naar Oudewater gereden om deze op te halen in de hoop dat dit het probleem zou oplossen.
Het was TE gezellig dus van klussen kwam niet veel meer. ...toch om half 1 snachts de verleiding niet kunnen weerstaan om te kijken of hij het met de andere ECU wel zou doen...helaas is dit niet het probleem...
Vandaag danmaar even verder met de afbouw van het interieur. De auto is nu echt bijna af maar moet natuurlijk wel weer gaan lopen voordat we er echt van kunnen genieten. Komende dinsdag komt Edwin hiermee helpen.Blijft over wat kleine dingen zoals het terug monteren van de kenteken verlichting, Aansturing slot achterklep,aansluiten ruitensproeier (van plaats veranderd dus even een klein kabel boompje maken) en nog een handje kleine klusjes.

Binnenkort dus weer verder!