[dit soort meningen had ik wel verwacht, maar...: 'I like'
]
look into my eyes...
Binnenkort komen de originele koplampen en dito grill er wel weer
(tijdelijk) op; alleen zijn de headlights inmiddels voor de gein donkerder gemaakt; 's kijken hoe dÃ*t gaat staan.
...maar helaas voor sommigen: uiteindelijk komen de lensen en dichte grill na het aanpassen (en evt. met xenon) later weer terug...
originele koplampen met gedeeltelijk zwart gemaakt binnenwerk en HELLA smoke knippers
update:
Gisteren een 'pakketje' in beslag genomen; ik heb nl. mijn vaste pakketbezorger 'gewoon' staande gehouden toen ik 'm toevallig tegen kwam in de wijk
Het geconfesceerde was 'das TA-Technix sportfahrwerke'; bijna 25 kg schoon aan de haak

Deze is goed voor rondom 40 mm
minder hoogtevrees en evenredig
minder comfort.
(dus: 'limited' edition in de meest letterlijke zin...)
complete vaste verlagingsset van TA-Technix
De sportachterdempers hebbben een zogenaamde
'nutenverstellung'; er zitten 7 groeven in (waarin een ring klemt, waar dan weer de veerschotel op rust), zodat je de hoogte toch nog enigzins naar eigen inzicht kan verstellen.

vraagje hierover:
Weet iemand hier of verstellen mogelijk is terwijl het setje er op zit, of moet je dan steeds de hele 'shit' weer demonteren/verstellen/monteren? If you know, please tell me!
waarschuwing:
Voor de 'haters'/'lovers' onder ons: de achterste ramen worden zwart en er komen ook nog meer witte stickers op het achterraam; ik heb al een paar leuke gezien bij
stickerdump.com