View Single Post
Old 11-02-2012, 08:43
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Smile slow 'n' low is the way to go !

[dit soort meningen had ik wel verwacht, maar...: 'I like' ]

look into my eyes...
Binnenkort komen de originele koplampen en dito grill er wel weer (tijdelijk) op; alleen zijn de headlights inmiddels voor de gein donkerder gemaakt; 's kijken hoe dÃ*t gaat staan.
...maar helaas voor sommigen: uiteindelijk komen de lensen en dichte grill na het aanpassen (en evt. met xenon) later weer terug...

originele koplampen met gedeeltelijk zwart gemaakt binnenwerk en HELLA smoke knippers

update:
Gisteren een 'pakketje' in beslag genomen; ik heb nl. mijn vaste pakketbezorger 'gewoon' staande gehouden toen ik 'm toevallig tegen kwam in de wijk
Het geconfesceerde was 'das TA-Technix sportfahrwerke'; bijna 25 kg schoon aan de haak Deze is goed voor rondom 40 mm minder hoogtevrees en evenredig minder comfort.
(dus: 'limited' edition in de meest letterlijke zin...)

complete vaste verlagingsset van TA-Technix

De sportachterdempers hebbben een zogenaamde 'nutenverstellung'; er zitten 7 groeven in (waarin een ring klemt, waar dan weer de veerschotel op rust), zodat je de hoogte toch nog enigzins naar eigen inzicht kan verstellen.
vraagje hierover:
Weet iemand hier of verstellen mogelijk is terwijl het setje er op zit, of moet je dan steeds de hele 'shit' weer demonteren/verstellen/monteren? If you know, please tell me!

waarschuwing:
Voor de 'haters'/'lovers' onder ons: de achterste ramen worden zwart en er komen ook nog meer witte stickers op het achterraam; ik heb al een paar leuke gezien bij stickerdump.com
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote