View Single Post
Old 10-02-2012, 16:00
polopower polopower is offline
Postwhore

Het een-na-laatste pakket wat ik binnen zou krijgen is nooit aangekomen, maar er is wel afgetekend. Niet mijn handtekening, maar wel mijn naam (ik heb de pakbon gezien). Waarschijnlijk door de bezorger zelf afgetekend. Uiteindelijk heb ik de bestelde goederen opnieuw toegezonden gekregen, maar logischerwijs ging dat niet van harte. Er was immers getekend en zij hadden goede ervaringen met de vervoerder (transmission). Nu snap ik de gezonde argwaan vanuit de leverancier naar de klant ook wel, maar het is natuurlijk van de zotte dat je zelf moet aantonen dat je iets NIET geleverd hebt gekregen.

Die Zembla aflevering waar Richard het over heeft: http://zembla.vara.nl/Afleveringen....html?&tx_ttnews[tt_news]=55387&cHash=9d3f2f3ed9b0f0fe3681b18334b44fed

Best interessant om te zien hoe de bedrijven die aan de top van de 'voedselketen' staan zich gedragen.

(edit: ik krijg die link niet werkend. Het is iig een uitzending van Zembla. Beetje googlen op Zembla en PostNL moet wel wat opleveren)