Oude achteras gemonteerd met ophanging om de nieuwe wielen passend te maken. Compomotive 8x17 ET10 5x100 met slicks rondom
Er moest heel was getimmerd, geslepen en gelast worden om de wielen er helemaal onder te krijgen met voldoende speling om een goede veerweg te garanderen.
En als het hele wiel eronder past nog een mooi randje eraan gemaakt.
Stap1:
Men begint met het afknippen van een strookje staal
Stap 2:
Klop er aan een zijde net zoveel deukjes in dat je een mooie boog krijgt die helemaal aansluit aan je wielkas.
Stap 3:
Hecht deze rondom vast om een mooie rechte rand te krijgen
Stap 4:
Aflassen stukje bij beetje om niet teveel hitte in het materiaal te krijgen.
Stap 5:
Afslijpen overtollige lasnaad.
Stap 6:
Bewonder je eindresultaat en passen maar!
Die heeft nu plaats genoeg, ook volledig ingeveerd.
Het klaarmaken voor de spuiterij komt in zicht.
Nu nog alle GFK delen passend maken en zorgen dat er overal steuntjes en montagepunten zijn aangebracht
Deuren
Achterklep met de sluitingen
Motorkap met de verzonken sluitingen.
Omdat het glasvezel is heb ik deze punten aan de binnenzijde verstevigd dmv een dunne plaat aluminium. Het begint al aardig weer een Golf te lijken nu.
De montagepunten aan het front aangebracht
Steun voor het koelwaterreservoir
Nu kon alles weer gedemonteerd worden
Op naar de spuiter!
