View Single Post
  #8  
Old 28-01-2012, 20:10
Mk1-Addict's Avatar
Mk1-Addict Mk1-Addict is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,029
Default Ice

Nou ben ik in de Sportback behoorlijk verwend met de radio en bijbehorende speakers. Niet eens Bose maar wel 8 speakers met sub boven het linker achterwiel. Via een Dension connector een iPod erin, speelt super.

In de A4 zit niet een originele radio en in het begin was ik wel wat teleurgesteld, niets zit zo fraai als een fabrieksradio.




Maar, tijdens de 1e rit ben ik de Becker Indianapolis wel gaan waarderen. De vorige eigenaar heeft de voorspeakers vervangen voor een composet van Hertz en in de kofferbak ligt een BUS20 van Focal (mij erg goed bekend, in de MK3 heb ik een BUS25) netjes ingebouwd half onder de vloer




Ik moet zeggen, dit speelt als een klok! Koppelen van de telefoon is kinderspel, de navigatie werkt nog wel met een alfabet waar je doorheen moet scrollen maar doet voor de rest erg goed zijn werk. Nu maar eens kijken naar de mogelijkheden van koppelen van mijn iPhone voor muziek, aangezien er geen wisselaar bijzit moet je nu telkens de navi-Cd eruit halen en een Cd in de frontlader spelen, erg onhandig.

Iemand bekend met dit toestel en tips voor het koppelen van een telefoon of MP3 speler (bij voorkeur telefoon)? Het gaat om de Indianapolis Pro 7952.
__________________
Huibert

VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged
VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family
Reply With Quote