Turbo stuk is natuurlijke een makkelijke conclusie,
Zo te horen zitten de variabele schoepen van de turbo vast. Dit is een bekend probleem ook bij de 115 pk motor.
Dat veroorzaakt dat de turbo stationair al spoelt en eenmaal op gang de druk zo hoog stijgt dat de ecu hem in de noodloopt gooit.
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_turbo.html
Ga eerst is aan de schoepenbediening aan de buitenkant jutteren deze gaat soms erg stroef door de vervuiling, schoonmaken, smeren.
Vaak is het wel behelpen, maar ken mensen die er sindsdien alsweer tien duizenden kmters mee hebben gereden. Als je jou was zou ik is rijdende loggen, schat dat je turbodruk bij de situatie die jij voor doet na de 2/2,5 bar schiet
Als dit niet werkt zal je toch echt moeten gaan demonteren........of vervangen.
Oja de n75 klep kan het evt ook nog zijn.......daar zou ik eerst is mee beginnen
Wat bedoel je trouwen met:
Inmiddels de turbodruk vv
De turbodruk vervangen?
