Aangezien ik in mijn oude topic geen wijzigingen meer kan aanbrengen heb ik maar even een nieuwe aangemaakt. Het is al lange tijd geleden dat ik mijn eigen topic op het volksforum heb bijgehouden voornamelijk omdat ik het meest op het VWpassat forum zit gevolgd door het VWforum.
Even iets over voor degene die me nog niet kennen:
Ik ben Melvin Moonen, 20 jaar en woonachtig in het mooiste stukje Nederland; Zuid-Limburg
Wat betreft mijn baan ga ik, zoals het er nu uitziet, in Mei beginnen op de Politieschool te Eindhoven.
Nu mijn auto's. Ik heb al verschillende auto's gehad maar mijn absolute favoriet is toch wel mijn oude Jetta.

Was tevens te bewonderen op Volksdub 2011 (Well)
Maar dan op een zwarte dag in Augustus 2011, terwijl ik onderweg was met een kameraad naar Luxemburg voor een dagje uit, kregen we een fors ongeluk. Dit resulteerde in het volgende:

Aanrijding Vrachtwagen - personenwagen in de linkerflank met +/- 65kmh.
Gelukkig had ik m'n kruisje in de auto hangen, waarom is overduidelijk..
Klik Hier voor een kleine fotoreportage die ik heb gemaakt over mijn Jetta en hoe ze veranderd is in de loop van de tijd met meer foto's dan hier boven staan.
Daarna heb ik maar snel weer de draad opgepakt en heb ik een auto gekocht die ik eigenlijk al voordat ik de Jetta had wilde kopen: een
Passat 3B.
De plannen zijn pretty basic met oa; Velgskes, schroefset (tijdelijk, daarna Air), en ander interieur.
Natuurlijk ook een hoop kleine dingetjes maar die komen wel voorbij in de updates.
Hieronder zullen de updates volgen die ik al heb en die nog gaan komen