View Single Post
  #25  
Old 19-01-2012, 18:07
JohanV JohanV is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 416
Default

Quote:
Originally Posted by Bote
Het lijkt net of de ECU het signaal te vroeg of te laat zet op cil 2 TM 4, omdat op de eerste wel aanpakt.

Dit klinkt echt als een ontstekingprobleem, ben je wel 100% zeker dat je ontstekingsvolgorde klopt?

Dus zo:




Quote:
Originally Posted by Bote
Misschien weet iemand nog hoe ik de stekker van de ECU goed moet meten, ik weet dat er op twee meer dan 12V moet staan. De rest weet ik zo ook niet.

Spanning kun je lastig meten omdat je variƫrende signalen hebt. Je kunt veel beter je Digijet en motorkabelboom doormeten op weerstanden/kabelbreuken. Dus tussen de 25 pin stekker en de stekkers aan alle uiteinden. Schema's kun je bijvoorbeeld vinden op mijn NZ-site:

http://vw-nz.freehostingcloud.com

Digijet 25 pin stekker (pdf)

Digijet stekker inclusief motorkabelboom(pdf)
Reply With Quote