Zo weer een updateje. Niet zo heel veel gedaan dit keer maar lekker relaxt aan de klus.
De carterpakking was wel binnen, de nieuwe carterpan helaas nog niet dus dat klusje schuiven we dan maar door.
Veel kleine klusjes gedaan die toch wat tijd kosten. Afmonteren kabelboom (het laatst geplaatste aangepaste 2H stuk) Boompje netjes afgetaped.
Kniebalk terug gemonteerd.
Vooral de bekabeling binnen aangepakt. Kabel getrokken voor de bediening van het achterklep slot en audio. Scheidingsfilters voor het audio geplaatst achter op de kniebalk en afgemonteerd.Alarm leds in de deuren (op de plaats van de deurpinnen)
Zekeringkast teruggeplaatst en bekabeling netjes gemaakt.
Als laatste de vloerbedekking achter teruggeplaatst. Het stuk voor wordt door Gerda nog even voorzien van nieuwe stukjes (waarmee het voorstuk vast zit onder de instaplijsten bij de deur zeg maar)die moeten zorgen dat we het niet meteen weer lostrappen. Dit stuk kan komend weekend ook weer terug denk ik.

Ook martin was vandaag weer eens "creatief met kunstof" met als resultaat een op maat gemaakt setje meters in een paneeltje op de plaats van de asbak.
(beetje donker,maar you get the picture)
Voor de verandering eens gestopt om 22:30 .
Korte update dit keer. Martin kon vandaags onverwachts niet en alleen had ik niet zoveel zin. Toch een paar uurtjes naar de hal om wat kleine klusjes te doen.
Eerst maar eens de nieuwe carterpan en pakking geplaatst. Hopelijk nu af van de lekkage daar. De nieuwe pan is versterkt (2,5 mm staal ipv 1,5) dus ik kan nog eens wat raken zonder in de stress te raken..

Na dit vette klusje (en na het handen wassen..

) op mijn gemak verder gegaan met het interieur.
De vloerbedekking was inmiddels door mijn vrouw Gerda gerepareerd zodat je hem niet steeds lostrapt. De afgelopen zomer hadden we het al grondig gereinigd met een paar liter dasty en de brandslang..

DIrect ook de zijkappen en panelen terug geplaatst.
Het eindresultaat:
De komende weken is nog niet helemaal duidelijk wanneer we weer verder gaan maar ik meld me wel weer. Het is nu echt afbouwen en afwerken, geen haast..
Het project heeft nu 4 weken stil gelegen, met deze post ben ik weer bij en synchroon met het andere draadje op het cabrio forum.