17-01-2012, 13:34
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by JohanV
Elektrisch:
- Nergens iets groenigs in de stekkers te zien: stekker regelaar, stekker transistorontsteking, stekker luchthoeveelheidsmeter? Geen knikken in kabels of gare stekkers?
- Zekeringkast van binnen niet groen of zwart uitgeslagen (vocht)?
- Trek de regelaar eens open en kijk of er zwarte plekken of roest op de printplaat zitten.
Luchtaanzuiging:
- Geen lekke vacuumslang van de rembekrachtiger?
- Doet je luchthoeveelheidsmeter het eigenlijk nog wel (weerstanden meten en de klep bewegen)? Niks vastgekoekt, koperbanen niet gaar, bladveer lam?

|
Alles lijkt goed, zit wel wat groen aan maar contact is er wel! De luchtklep onder het inlaat spruitstuk wil ik nog vervangen maar ik weet niet of die er invloed op heeft. Aan de carburateur zit ook nog een schakelaartje, die heb ik gemeten leek goed. Bij kleppen, van carb, dicht 0 Ohm en bij helemaal open ook 0 Ohm dit is de waarde volgens het boek. Zou nog kunnen dat de uitlaat dicht zit? Het lijkt net of de ECU het signaal te vroeg of te laat zet op cil 2 TM 4, omdat op de eerste wel aanpakt. Ik wissel van de week de hele injectie nog. Ik weet het echt niet meer. Misschien weet iemand nog hoe ik de stekker van de ECU goed moet meten, ik weet dat er op twee meer dan 12V moet staan. De rest weet ik zo ook niet.
|