Thread
:
Mijn Golf 1 project
View Single Post
#
168
08-01-2012, 15:02
GOLFMEISTER
VW Fanatic
Zo, even het stof eraf blazen.
ik zag dat het alweer een tijdje geleden was dus ik zal er maar weer eens paar fotos tegenaan gooien
Ben al weer weken bezig met strakmaken van de deure klep schermen en kap heb het al een paar keer overgedaan want het was niet helemaal naar mijn zin volgende week gaat eindelijk de finisher erop.
de tekening is ook klaar van mn spruitstuk en die wordt op dit moment uitgesneden en dan kunnen we met de pijpjes beginnen
er zat ook nog een randje roest aan de binnenkant van de deur met dit als resultaat
de remklauwen zijn ook klaar heb ze gespoten met vht lak en die moet je na het drogen bakken ik de oven voor min. een uur bij 90 graden dan wordt hij super hard en kan hij tegen rem olie en andere troep
heb ook maar weer eens nieuwe wielen gekocht setje nr 4 en de auto is nog niet eens klaar
heb altijd gezegt dat ik geen bbs wielen wou maar je weet hoe het gaat he een mk1 op rm/rs is en blijft een klassieke combo
heb ze meteen uit elkaar geschroeft en opgestuurd om opnieuw op te laten maken.
ook goude boutjes en nieuwe logos besteld ( 3d goud nauttrlijk )
met dit als resultaat ( helaas zijn ze de 6-kanten vergeten die krijg ik eind van de week )
de harten zijn goud gespoten met met een laagje effectlak en daarna blank gecoat je kunt het aan het randje een beetje zien maar in de zon ziet het er echt helemaal gaaf uit
hier nog een paar plaatjes van waar ik nu mee bezig ben
strak-maken
3M controle poeder er op en schuren maar en als er ergen een klein deukje zit zie je meteen
volgens mij is het scherm wel strak nu kan de finisher er op nog een keer schuren en dan eindelijk de kleur er op
ook nieuwe motorsteunen gekocht bij BFI
en als laatste nog n plaatje van mn rolbeugel als hij opgebouwd is kon het niet laten zag hem op zolder staan en dacht die wil wel even naar buiten
GOLFMEISTER
View Public Profile
Send a private message to GOLFMEISTER
Find all posts by GOLFMEISTER
Add GOLFMEISTER to Your Buddy List