04-01-2012, 19:02
|
Forum Regular
|
|
|
|
motor is op 302 pk en 377 nm gekomen door de volgende aanpassingen:
Chip op maat 2 TVS
FMIC
forge dumpvalve
3 inch aanzuigbuis
cold air intake
410 cc injectoren
vr6 luchtmassameter behuizing
Garrett gt2860 RS turbo (interne wasegate)
EPS brede kanalen spruistuk
Nog 1 keer het probleem dat zich op dit moment voordoet:
Auto start met koud weer goed. Met het warm worden van de motor kan deze stilvallen dit gebeurt niet altijd. Is op dit moment 3x gebeurt. Als ik 10 km rij en dan de auto een 10 minuten stil zet wil deze een 30 minuten a 45 minuten lang niet meer starten. Als ik dit half uur in de auto zit probeer ik het ongeveer 20x in een half uur om te starten met verschillende tussen pauzes. Op sommige moment lijkt het alsof de motor wel aan wilt gaan. Gister heb ik nog gehad dat de auto stationair liep ongeveer 3 minuten en toen ook spontaan uitviel.
Wat ik zo vreemd vindt aan het uitvallen tijden het rijden is dat het eigenlijk niks met het contactslot kan zijn lijkt mij, aangezien dit niks met het starten te maken heeft.
Nog 1 weder vraag: Wat voor bougies moeten er in deze motorische veranderingen want deze mogen ook wel een x veranderd worden?? (misschien is dit ook wel een veroorzaker)
Om nog even antwoord te geven op de vraag van rallyE:
Vagcom gaf onderstaande foutcodes aan. Hierna ook gewist. Dit was op het moment dat de auto niet wou starten. Ik heb de gratis versie dus ik weet niet of dit redelijke uitlezing is.
00575 Intake manifold pressure. 11-10 control limit not reached
17967 Shareware version to decode all DTC's intermittet
16706 Engine speed sensor (g28) no signal
meer foutcodes geeft de auto niet. met vagcom
|