View Single Post
Old 22-12-2011, 22:20
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Inmiddels heb ik de beide schermen voor erop gedaan en ook de achterdeuren er maar eens ingehangen. Ik krijg alleen de achterdeuren er niet goed in. Ze hangen aan de achterkant (uiteinde deur) te laag. En heb al wat geprobeerd te stellen voor zo ver mogelijk maar krijg hem niet hoger. Nu weet ik niet hoe dit normaal opgelost word? En wat voor wax is goed voor het beschermen van de holle ruimtes, dit wil ik nu toch eigenlijk nog doen aangezien ik momenteel nog overal goed bijkom of er weinig voor moet doen om er bij de komen?

Ook heb ik nog nieuw originele raammechanisme voor voor en achter aangeschaft.

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Hey Erik,

Mooi om te zien dat het zo goed gelukt is met de hemel. Helaas had ik de afgelopen weken geen tijd meer om nogmaals te komen helpen, maar ik zie dat het prima gelukt is met de hulp van YellowBug.
Ik ben aan mijn bus ook begonnen met de hemel, maar ben nog niet verder dan dat ik de oude hemel er uit gescheurd heb. De bus staat buiten dus lijmen heeft nu ook geen doel met deze temperaturen.

Ik heb trouwens nog wel een kofferbakmat liggen voor de MK1. Moet je even in mijn verkooptopic kijken of die netjes genoeg is voor je.

Geen probleem,
Ronald heeft erg goed geholpen en alles zit er nu netjes in.
Over de kofferbakmat laat ik je nog wel wat weten, Thijs had er ook 1tje liggen. Mocht die niks zijn hoor je van me.
Reply With Quote