zoals gezegt komt die er eerst wel ff op.
vind het zelf altijd erg gaaf ogen en veel word er met de auto toch niet gereden is een looks ding dat ik gaaf vind
heb nog even een sfeerpic van afgelope weekend nog weer een beetje verder gehobbyed
en even wat dinge voor me zelf op een rijtje gezet kwa plannen
voor de laatste maal heb ik nog wat wijzigingen gemaakt in mn werk schema
stuurbekrachting ben ik over uit die gaat eruit en ga zonder rijde
mn airco kachel gaat eruit en komt een normale voor terug zit verder toch niets meer van in
en dan ben ik de aansluitinge onder de kap daar weer mooi van kwijt
dan als mn bak gereviseerd is en heb bovenstaande delen in huis wil ik het blok eruit hebben inclusief draadboom etc
dit zodat de motorruimte weer netjes roestvrij gemaakt kan worden en de boel gespoten kan worden
waarom nu ineens deze plannen heel simpel..
heb geen zin om in 2013 het ding er weer uit te moeten halen als ik de buitekant wil laten spuiten
als die dan gespoten is en het blok hangt er met de gerviseerde bak enzo weer in gewoon rustig aan alle verdere onderdelen aankopen en de boel netjes afmaken zoals remmen aandrijfassen etc
lijkt mij een veel beter plan heb er verder allemaal toch geen haast meer mee en scheelt best weer wat werk in 2013
kriebelt best wel om te rijden weer aankomend seizoen maar om de kwaliteit ten goede te komen lijkt me dit een veel beter oplossing