
19-12-2011, 18:24
|
VW Addict
|
|
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
|
|
Boutpatroon van de inlaat 6N tov 86c is compleet anders, dan mpi van bv een AEX of AEE erop zetten, en desnoods kop meepakken (wel lette op compressie). ADX heeft de tamste nokkenas van alle vw111-polo-motoren -> 188 graden, lift niet bekend bij mij. Mijn oude ADX eens een 219 3F nokker in gelegd -> wereld van verschil. En met merktekens ontsteking bedoel ik die inkeping in de nokkenas waar je ontsteking invalt/op "aangesloten" zit, die zit op een andere hoek, dus moet je de ontsteking opnieuw afstellen als je bv een 3F nokkenas in een 6N motorblok legt.
En weinig reacties? Denk dat je je vergist met mypolo.nl dan  voor zover ik zowel het register als vwpolo.nl lees, is in mijn ogen de laatste toch altijd drukker, maar meningen kunnen verschillen.
|