View Single Post
Old 16-12-2011, 17:00
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by MarijnMK3
ziet er top uit onder de kap jettaracing.
vraagje , wat voor steuntje zit er onder motorafdekplaat? aan de bakzijde?ik kan die van mij namelijk maar met 2 boutjes vastzetten. die aan de db riem kant, en op het inlaatspruitstuk, en onder die ander zit niets. miss een foto. kan er namelijk niet wijs uit worden

Thanks Marijn ,

Heb even een oude foto opgespit uit dit topic ,kun je een beetje zien wat er hoort te zitten .Daar zit namelijk ook een metalen steun , waar een boutje in kan , daarmee zit de kap dan aan de 'bakzijde'vast .

Maar ik ben ook weer aan het hobbyen geweest , was een garantie klusje deze keer !
Ik heb een week of 4 terug de voorwiellagers vervangen , en deze begonnen vorige week weer lawaai te maken !
Dus ik heb maar eens gebeld met ASD dokkum ,waar de lagers zijn geleverd , en kon daar nieuwe voor krijgen voor garantie . Nu bleek dat ik dus een setje imitatie lagers had gekregen , wat op zich geen groot probleem is ,omdat me dezelfde kwaliteit was toegezegd als bijvoorbeeld SKF lagers .Nu zit er waarschijnlijk een fabicagefout of iets dergelijks in de lagers .....

Maar omdat ik dus niet weer binnenkort de lagers wil vervangen heb ik gevraagd of ze ook een set konden leveren van SKF , en dat heeft Berend van ASD dokkum voor me geregeld (waren wel een stuk duurder dan de imi's , maar is mooi geregeld door Berend )

Dus kon ik vandaag weer de boel eronder weg trekken , en zijn de lagers vervangen door een set SKF lagers ! ( voor mij dus zeker geen imitatie weer !)

Dus alles is weer 100 procent nu !

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote