Thread: waarde golf 2?!
View Single Post
Old 13-12-2011, 14:01
sten_golf2 sten_golf2 is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
heb je het zelf wel goed gelezen?

"Voor auto’s die onder de regeling vallen die tot en met 2011 geldt, hoeft men overigens ook in de toekomst geen brandstoftoeslag te gaan betalen."

dus, alles wat na 1 januari 2012, 25 jaar of ouder is valt onder de nieuwe regeling. dus met brandstof toeslag.
dus, alles wat voor 1 januari 2012, 25 jaar of ouder is valt onder de oude regeling. dus zonder brandstof toeslag.

@ Sten: welkom hier. gewoon voor 2250 je auto te koop zetten en kijken hoe lang het duurt. als na 3 maanden je hoogste bod 1250 is, zou ik dat bod accepteren en hem lekker verkopen.

ik merk ook hier weer dat er over regelgeving wat betreft belastingvrije wagens of niet veel discussie is. Ik heb wel gemerkt dat er een hoop fabeltjes de rondte gaan en dat kennissen die bij het rdw werken mij zelfs ook de verkeerde dingen vertellen! wat ik er in ieder geval van begrepen heb is dat er elk jaar weer iets veranderd en veel wetgeving slechts plannen zijn e.d. voorlopig rijd ik in ieder geval zonder belasting, op lpg en 8 euro verzekring in de maand!!

en over de verkoop. dat is inderdaad een idee. ik heb alle tijd dus wie weet wat er gebeurd!
Reply With Quote