dat met de mfa checkmodus is me allemaal bekend, maar werkt bij mij niet
ik kan wel kijken in mfa mode 1 maar bij mode 2 staan de zelfde dingen als bij 1...
terwijl mode 1 en 2 met gewoon gebruik wel de 2 verschillende waardes laten zien (dag/totaal)
back ontopic:
-bladzijde 79 van de vraagbaak die je hier gelinkt hebt staat 800 รก 900
inregelwaarde, de stk moet dit optrekken naar 950, vandaar dat ik zeg
stationair is 950 (je stelt hem echter in op 850..zonder de stk ertussen)
ik denk dat we elkaar daar niet in begrijpen
-stuurstroom van de verschildrukregelaar moet idd 10ma zijn (was mij zelf niet eens opgevallen dat die verkeerd staat in de link)
MAAR ... die 10ma is niet heilig, elektronica heeft nogal de neiging om naarmate ze ouder wordt meer ampere te trekken, kan dus best zijn dat die voor dezelfde hoeveelheid al 11, 12 of mischien wel 14ma trekt (vandaar ook de vele problemen met oude dynamo's en startmotoren -> hoogohmig)
daarom zou je eigenlijk beter het co gehalte moeten meten ipv ervan uit te gaan dat die 10ma gewoon goed uitkomt
-betreffende de mfa readout heb ik het vermoeden dat je net als ik niet daadwerkelijk de toeren kunt uitlezen, wel erg vreemd dat ie allen 900 en 840 aangeeft ipv echte toeren in realtime (wat wel de bedoeling is van die functie)
je zou de toeren eventueel met de multimeter kunnen meten: 850 / 60sec = 14,1666 hertz (als je die functie op je dmm hebt tenminste)
genoeg kleine dingetjes die net iets verkeerd kunnen staan waardoor het eindresultaat niet bevredigend is dus