11-12-2011, 15:05
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Ik heb niet gezegd dat de gegevens 100% juist zijn. Ik kan niet meer zeggen dan dat wat in de boeken staat.
http://www.vwgolf-info.nl/overige_m...stofsysteem.pdf
Hier op deze site staat het. Je bent nu de eerste die van alles begint te roepen hier. Waarom reageer je dan niet eens eerder?
Ik ben geen auto monteur. Dus ik moet gewoon dat proberen. Wat de mensen me hier voor informatie geven. Als je eens wat verder kijkt kun je het toerental uitlezen uit de checkmodus. Moet je wel de keuze schakelaar op 2 zetten.
Ik heb de duty cycle op 29% afgesteld. Dus dan moet hij wel goed staan. Zo staat het op internet en ook in de vraagbaak. En als de auto niet goed zou zijn afgesteld dan zou hij het ja altijd hebben. En verder loopt de auto gewoon goed.
En ik heb ook niet iedere avond de tijd om aan de auto te sleutelen want ik moet alles voor de deur doen, en ik moet dagelijks met de auto naar het werk. En nu in die winter maanden kan ik slecht om 19uur in het donker wat aan de auto gaan doen. Daarom ben ik er ook al wat langer mee bezig.
Maar als de goeie gegevens eens hier kan posten. Dan wil ik dat wel proberen. En dan zie ik wel of het helpt. Zo als duty cycle en de stuurstroom?
|