Quote:
Originally Posted by lowrider23
Mooi spul hoor , nog eventjes en je kan weer een daily aanschaffen .... 
|
Ja ,het gaat alweer de verkeerde (goede?) kant op zo haha , maar het blijft ook hobby , zelfs de daily auto's
Quote:
Originally Posted by golfje_295.000
wytze,
hoe bevalt t filter?
Ben er ook over aan t denken zo`n pipercross te bestellen. hoe zit t qua geluid,vergelijkbaar met origineel of toch meer aanzuiggeluid?
ietsje meer trekkracht, had je al beschreven.
Geert
|
Heeft wel meer aanzuiggeluid , maar minder extreem dan met een open filter .
Bij mij zit er trouwens wel een groot gat onderin de luchtfilterbak ,had m'n zwager toen al gedaan toen hij de auto nog had.
Er word ook aangeraden om een aantal gaten te boren in de originele luchtfilterbak ,of de aanzuigbuis in de filterbak te verwijderen ivm genoeg aanzuigmogelijkheid voor t filter .( er zit bij een VW vaak een taps toelopende buis in de filterbak ,deze kan eruit en heb je een veel groter inlaatgat onderin de filterbak .)
Quote:
Originally Posted by Dokter D
Leuk spul zo'n bleedvalve maar wel oppassen he!
|
Ja ,ik ben gewaarschuwd

, heb ook al het tdi forum geraadpleegd ivm deze aanpassing , en ook opgezocht wat de maximale (veilige) turbodruk mag zijn .Hij draait nu op 1,1 bar maximaal (piek druk op 1,3 bar ) , ze geven aan dat er een maximale druk van 1,25 bar (piek druk 1,5 bar) mag zijn , daarna word het gevaarlijk
