Thread: Golf 2 vr6
View Single Post
Old 30-11-2011, 19:46
bivw 16vg60 bivw 16vg60 is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
slecht geslapen Corné....? of een kort nachtje gehad.....

valt niet mee he....... het vaderschap

maar laat mij aub hierbuiten. of beter gezegd maak van jou probleem niet mijn probleem!!

Tenslotte weet alleen JIJ hoe het allemaal zit

#edit
Richard kun je mijn naam ook even weg gummen aub!

En dit forum is allang niet meer voor technische vragen/kennis/techniek etc etc maar meer een verkapte MP,en kijk mij de dikste auto hebben en ik wil vooraan staan op meetings en er moeten zoveel mogelijk foto's van gemaakt worden oh en ik wil ook een prijs met show&shine en/of vriendje van een Mod zijn/worden

en ik ken ook heel wat mensen in het VW wereldje
en kennis/ervaring/vragen over techniek doe ik wel buiten dit forum,evenals het showen van mijn auto('s) in een build-topic

guido,

heb prima geslapen..nachten zijn niet korter als anders hoor.
of het vaderschap mee valt ? ben trots op mijn prachtige dochter had ik 10jaar geleden mee moeten beginnen hopen dat ze net zo knap wordt als haar moeder

maar volg je even niet meer,
jij post foto,s van mijn ex auto bij mijn ouders op de pad dus jij lokt een disscusie uit want dit gaat mij aan. (laten we even de andere foto,s weg die je post)
vervolgens reageer ik hier op en nu maak ik van mijn probleem jou probleem en moet ik je erbuiten laten
sorry hoor maar ik heb helemaal geen probleem..
ik bedoelde het helemaal niet zo sarcastische met: vraag maar aan guido die weet percies hoe het zit
ik heb jou daar toch over aan telefoon gehad toen het gezeur om mijn rallye begon en verteld hoe de vork in de steel zit...of vertel ik nu onzin?

waarom zou ik ruzie met de mods moeten maken heb hier het liefst allemaal vrienden...
als jou dit forum en mods niet bevald en je kennis niet met andere wil delen snap ik idd niet wat je hier doet ...
ik heb maar weinig problemen hier gehad, en als er iets was toevallig altijd vanuit jou hoek omdat menneer weer is herrie wil schoppe

T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm

Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+
Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild
Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk
Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold