View Single Post
  #8  
Old 29-11-2011, 23:13
Zollie's Avatar
Zollie Zollie is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,917
Default

Dit is een turbodieseltje. Met mijn D rijd ik 's zomers 1:21,5. Nu in de winter richting de 1:19 (balen )

Heb 3 verstuivers getest op een ouderwetse analoge pomp, kwamen alle 3 goed uit de neveltest, maar de meter bleef iets boven de 130 hangen. Kan liggen aan de oude pompert, kan ook dat ze inmiddels wat slap zijn.

De verstuiver achter de LDA pukkel kreeg ik er niet uit, hoe kom je hier knap bij???

Revisie ok, maar de auto gaat waarschijnlijk over paar maanden weg (plaats maken voor passatje met 1900D erin, dan zeker zuinig rijden!!). Hoeveel zou je hiervoor kwijt zijn? (Zit een bosch service in mn straat, zal eens vragen naar hun prijzen ook)
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia
2005 Prius
Reply With Quote