View Single Post
Old 29-11-2011, 19:32
Bumper83's Avatar
Bumper83 Bumper83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Quote:
Originally Posted by Zeend
Als je helemaal niks kan, en ook niet denkt dat je het makkelijk leert... koop dan een Golf 2, die kosten weinig, zijn bijna niet stuk te krijgen en door werkelijk elke garage of beun te repareren...

Jens

Golfjes 2 kunnen ook aardige krokante gebakjes zijn, maar verder inderdaad een van de meest betrouwbare en degelijke modellen van de Golfjes.

En dat ze door elke garage of beun gerepareerd kunnen worden ben ik het niet meer mee eens! De monteurs van tegenwoordig kunnen alleen nog maar met een laptop overweg zodra ze een auto niet kunnen uitlezen dan wordt het al snel moeilijk voor de heren want tsja dan moeten ze gaan nadenken!! En dan zouden ze ook wel eens moe kunnen worden omdat de computer niet direct verteld wat er kapot aan is, maar goed dat even terzijde :P

Een €1000 Kever rijden met zelf 0,0 sleutelervaring en/of geen technisch inzicht, ik zou het niet doen als ik jou was. Aan de andere kant, als je hart echt bij een Kever ligt dan moet je daar gewoon voor gaan. Als je dit echt zo'n geweldige auto vindt dan kom je er met mankementen op de een of andere manier echt wel uit! (maar dan zou ik wel voor een iets duurdere gaan want een Kever voor €1000 kan nooit veel soeps zijn!)

Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction)
Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD)
Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD)
Reply With Quote