autoradio
Ik had het nog niet vermeld, maar sinds 18 november zit er al een andere JVC CD-tuner in; met front AUX en 4 X 50 watt.
een zwarte JVC staat net ff beter!
maandag
Deze week heb ik onvoorzien een weekje vrij (rustig op het werk), dus kan ik op mijn gemakkie weer het één en ander doen.
Gisteren (28e) heb ik de deuren bijgewerkt, dáár waar ze aan de binnenzijde origineel zwart zijn gespoten; ze waren nl. wat beschadigd door jas-ritsen, ringen o.i.d. Ik ergerde me hier nogal aan, dus heb ik alle witte plekjes bijgestipt.
zó waren ze alle vier namelijk...
...en nu dus weer mooi netjes!
voor elk wisse-wasje...
Ook is de Passat nu voorzien van Flex-wipers rondom, zoals je hierboven al ziet
staat leuk en wist nèt wat beter...
Als laatste heb ik gisteren donkere knippers geplaatst; ik had ze toch liggen...
...koplampen ook maar donkerder maken, denk ik?
dinsdag
Vandaag (29e) ben ik begonnen met het verwijderen van de voorste deurpanelen.
De deuren gaan namelijk niet dat-je-zegt-erg-makkelijk open van buitenaf...
Ik dacht hier en daar wat speling weg te halen in de mechaniekjes; het is echter gebleven bij het goed smeren van alle draaipunten, want je kan eigenlijk nergens bij... Het werkt nu wel een stukje beter.
Daarna wilde ik de zwarte strepen wat strakker maken.
Dat lukte dus niet echt met het schilderstape

, dus de thinner er maar weer bij...
Bleek dat met wat langer poetsen/wrijven de zwarte verf er tòch wel vanaf te krijgen is! Dus ik dacht: meteen wèg met die 'shit'!
(...maar zeg vooral niet dat het gemakkelijk gaat

; ik heb nu lamme klauwen en bovendien zijn ze uitgedroogd door de thinner

...)
Vandaag dus eerst maar de linker kant gedaan (in ca. 2½ uur...)
tòch nog weg gekregen, die 'vieze' striping!
Morgen mss die andere kant maar... WÃ*t een eikel, die vorige eigenaar; vond-ie mooi...
...het zat er waarschijnlijk sneller op, dan dat het er weer af gaat...
foetsie!
Ook zijn nu aan beide zijden de Arriva-logo's verwijderd; de bijbehorende opties zijn leuk, maar ik vond de chromen badges eigenlijk maar niks.
veel strakker zó, zonder streep en logo!