
27-11-2011, 20:06
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur
|
|
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,365
|
|
Quote:
Originally Posted by peter88
Hoi , heb al het een en ander aan info ingewonnen , maar toch nog vragen ,
Heb nu een ,1,8 dx , met een spagetti en een audi 5e gasklephuis .
Na een stevig verbruik ,merk ik weinig verandering , en wilde dus weleens wat anders proberen.
Wat raden jullie me aan? motorcarbs , of webers , solex.
Het is een mooi weer auto , die af en toe eens een trackday rijdt.
Dus als het bv een keer regent , dat hij nog wel betrouwbaar is.
En is het dan verstandig om het uitlaat spruitstuk in te binden ivm warmte afgifte?
En als er mensen zijn die dit ook kunnen realiseren , laat je horen
Thnx
|
Mss ff iets anders.
Mijn broer heeft ook een gasklephuis van audi maar ook de warmtedraairegelaar van de audi, hierbij heeft hij een schrik nokkenas geplaatst en een spaghettie en ik moet zeggen dat dit toch een serieus verschil geeft.
Ik heb zelf bij mij carbs geplaatst op een 1100cc met orgineel pierburg.
Op een 1.8GTI zul je ook je gaten van je injectors moeten afdoppen.
Hoe dit juist zit kan ik je niet vertellen. Je moet zeker carbs hebben van een CBR900 of een R1. +/- 42mm inlaat, anders ga je het niet halen.
Spruitstuk kan je kopen hier op het forum bij Pim. ff zoeken op carbs en dan kom je wel een topic tegen. Ofwel maak je het zelf.
Ik vond de ombouw leuk om te doen maar als ik mocht kiezen reed ik met injectie, ik heb zelf een MK2 1.8GTI (EV-blok) en men broer een MK1 1.8GTI (DX-blok) en deze doen toch flink hun best. 
__________________
Who am I? => Me
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
|