Help!
Ik heb zojuist een casco van een auto gevonden in engeland ( manchester ) die ik zsm moet gaan halen maar degene waar ik de trailer ( merc sprinter waar een auto achterop kan ) van kan lenen wil dat ik zo min mogelijk km maak.
Nu ben ik gaan kijken en zie dat ik naar hull kan vanaf rotterdam en zie dat ik iets van 1000 euro betaal voor een retourtje met de boot!!!!
Dat is toch van de gekken!
Hebben jullie tips of ideen hoe dit goedkoper kan? Ook die sites van ferry's zijn super langzaam en lijken me wel tegen te werken...
Enige optie is om een slijptol mee te nemen en het casco in stukken te zaken en de delen mee te nemen die ik nodig heb achter in een bestelbus ( andere sprinter ofzo ) als die oplegger me nekt kwa die 1000 euro voor het overtochtje.
Even voor het idee. Als ik via hull ga is het totaal 440 km en als ik via calais rijd is het 1600 km totaal.
Graag jullie tips en als je toevallig iemand kent daar in engeland die voor een nette vergoeding mij hiermee kan helen of het casco voor enige tijd kan stallen zou dat ook geweldig zijn!