@ marijn ,Thanks !Jouw golf ziet er anders ook netjes uit !
Dit weekend niet veel grote update's ,heb wel de rubber ventielen vervangen dooreen set metalen , deze hoorden origineel ook in de wielen ,de rubberen waren er ook niet geschikt voor,de passing was kwa dikte niet optimaal , en er liep steeds een beetje lucht uit ....
Maar dat is nu dus opgelost!
Maar ben dit weekend wel bij een jongen geweest die een originele Yachting Henry lloyd variant heeft staan ! Deze rijd hier aleen half jaar rond,maar ik wist niet van wie deze golf was ,en ben vanmiddag zo brutaal geweest om maar eens aan t bellen bij het huis waar ik de auto zag staan !
Hij had namelijk de grille ,spoiler en achterklepverdikker er al afgehaald en vervangen door origineel,dus ik vroeg me afwaar deze delen waren ,en of hij misschien de achterklepspoiler ook wilde verkopen ( je weetmaarnooit

)
Maar éénmaal aangebeld was het wel een aangename verassing ,daar bleek namelijk een oude kennis te wonen , welke dus de eigenaar was van deze variant ! Hij bleek in de afgelopen jaren helemaal van z'n oude merk(opel) te zijn afgestapt ,en is nu helemaal VW rijder geworden !
Jammer genoeg waren de Yachting delen (nog

)niet te koop ,hij was van plan de auto op te knappen , maar we hebben wel even bij kunnen praten , en hij bleek dus nog 4 (!) Vw's te hebben staan
Jammer genoeg dus geen spoiler ,maar ben wel weer veel info rijker , en heb een keer een originele Yachting golf irl mogen bekijken
Dus als iemand nog een originele (autotest) achterklepspoiler weet voor een variant