Quote:
Originally Posted by Richard
1m rijd rondjes om het golfje.. Rijders auto vs leaseknaller..
moest ook erg aan de 1m wennen, maar t is hun wel weer gelukt. Als je al eens met een m3 gereden hebt .. ( wel lache volgens Misha) dan weet je dat je met een geheel andere auto in opbouw dan een opgeleukt golfje rijd.. alles klopt( ook aan de 1m) kwa rijden, sturen en gevoel. Zelfde als met porsche, een cayman klopt ook gewoon ( rijd zelfs beter dan een nieuwe 911).
Iedereen bekijkt een auto vanuit een ander standpunt( ieders goed recht), ik bekijk de auto vaak vanuit rijders gevoel en niet hoe hij op een gevoeligeplaat met photoshop komt.
|
er is weer wat gegumd lees ik net....
Anyway
Heb zelf ook eens (zelf) in een M3 Secotto gereden van dhr H van Dam uit de Blesse
(misschien jou ook wel bekend) een paar jaar geleden.....was idd zoals Mischa zegt wel lachen

maar niet echt iets om nou te zeggen WAUW! desalniettemin best een dikke sportauto voor die tijd,en ook wel een ''wannahave'' auto hoor
En niet te vergelijken met zijn tegenhanger van het merk VW van die tijd,want ook daar had een M3 een behoorlijke kluif aan
Echter ben ik het niet met je eens vwb jou uitspraak dat een Golf R een ''opgeleukt'' Golfje is Richard.....
Ik heb vaak genoeg in een Golf R gereden (meegereden welteverstaan

) en het is weldegelijk ook weer een Volkswagen waar ook écht alles in/aan klopt. dwz vermogen/rijgedrag/sturen/wegligging/gevoel/schakelmomenten met de DSG in de Sportstand/etc etc.... een Golf R is echt geen kattepis Richard

en ik spreek nu van een standaard fabrieksuitvoering.en niet een opgevoerde/andere downpipe/gechipte versie....dat gaat nog serieus veel harder!
ook even puur vanuit mijn rij-ervaringen geschreven,en niet vanaf een foto
dit is tenslotte ook een Volkswagen en geen BMW forum
Blijft een heerlijke machine zo'n Golf R
Een Golf R is voor iemand waarbij een GTI het nét niet is,een BMW 1M is en blijft een vrouwenauto omdat Pappa een M3 of M5 heeft en Mamma ook wat wil